Recull de Premsa 04/06/2020: "La Fapac estima que a 1r d'ESO fan falta un miler de places i parla de 'col·lapse'"
Recull de Premsa 04/06/2020:
La Generalitat estudia contractar "milers de professors" per al pròxim curs
SEGRE Vés-hi

La Fapac estima que a 1r d'ESO fan falta un miler de places i parla de "col·lapse"
EL DIARI DE L'EDUCACIÓ Vés-hi

La FaPaC alerta d'un "col·lapse" per accedir a escoles i instituts públics el curs que ve
BETEVÉ Vés-hi

La concertada demana al Govern renovar "per sis anys" el concert a escoles que separen per sexe
ALDIA.CAT Vés-hi

Educació contempla que les escoles hagin de tancar en algun període el curs vinent
CATALUNYA DIARI Vés-hi

Cerdanyola, Mollet y Rubí no reabrirán las guarderías municipales mientras "no se garantice la seguridad sanitaria"
EL PERIÓDICO Vés-hi

Los docentes reclaman que los CAP gestionen los problemas de salud en la escuela
LA VANGUARDIA Vés-hi

Experts alerten que el context de pandèmia afavoreix les conductes addictives
DIARI MÉS DIGITAL Vés-hi

Constructivisme social digital: repensem l'escola

Emergència educativa
EL DIARI DE L'EDUCACIÓ Vés-hi

Clam contra el pla de reobertura de les escoles bressol municipals
BETEVÉ Vés-hi

La Garrotxa oferirà pràcticament els mateixos casals d'estiu que l'any passat
RADIO OLOT Vés-hi

Aquí hi ha una cosa que no quadra
EL PERIÓDICO Vés-hi

Escola sense contagis? Salut, pors, segregacions…
EL DIARI DE L'EDUCACIÓ Vés-hi

Mercè Gisbert: "No avanzamos más porque usar la tecnología para que alguien aprenda requiere un cambio cultural"
MAGISNET Vés-hi

Actualiza ya tu navegador

O instala un navegador alternativo:

¿Por qué debo actualizar?

Las tecnologías usadas en las nuevas páginas web, poco a poco están dejando de brindar soporte a navegadores antiguos. La visualización de estos sitios con navegadores desactualizados no será óptima.

Un navegador actualizado se encuentra menos vulnerable en aspectos de seguridad frente a los ataques de phishing y publicidad no deseada.