Recull de Premsa 28/10/2019: "Per canviar la societat i construir una cultura de pau, els educadors han de transmetre als estudiants la set per l'aprenentatge, pel coneixement i per la crítica"
Recull de Premsa 28/10/2019:
L'empresa familiar aposta per reformular el model educatiu
EL PERIÓDICO Vés-hi

El 0-3 a Catalunya és cada cop més car i classista, segons Save the Children

Las universidades esperan a que el Gobierno ponga fecha para revisar el modelo actual de la Selectividad
EUROPA PRESS Vés-hi

La educación cotiza al alza

Desè aniversari d''Eduquem en família', de Banyoles
EL PUNT AVUI Vés-hi

Jair Domínguez imparteix un taller de ràdio a alumnes de l'escola de Peralada
EMPORDÀ Vés-hi

Puigcerdà reedita el pla d'ajudes a primària donant xecs de 30 euros per cada alumne
REGIÓ 7 Vés-hi

S'endarrereixen les obres de l'escola La Mirada
DIARI DE SABADELL Vés-hi

Així s'ha viscut la sentència del Procés a les aules de l'escola
ARA DIARI Vés-hi

De la Plástica a la Ética

Més fatiga i irritabilitat, un trasbals pel canvi horari que dura pocs dies

¿A cuánto está tu pueblo de un hospital o una escuela? Un mapa del contraste entre campo y ciudad

FUNDACIÓ PERE TARRÉS Vés-hi

Opinió: D'horaris escolars i altres digressions
EL DIARI DE L'EDUCACIÓ Vés-hi

Opinió: O que arde' i 'Retrato de una mujer en llamas'