Qui som?
Qui som? · Fundació Propedagògic
La Fundació Propedagògic neix l'any 1991 amb l'objectiu de col·laborar en la millora de la qualitat de l'educació a Catalunya, amb ajuts a la investigació i la promoció d'iniciatives en el camp de l'educació.

Es va crear per l'interès del col·lectiu de pares i mares de l'Escola Costa i Llobera que, en ser traspassada a la xarxa pública de la Generalitat i recuperar el capital invertit en la construcció de l'edifici de l'escola, van decidir aportar-lo com a capital inicial de la Fundació.

La Fundació és inscrita en el Registre de fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 594 i inicia l'activitat l'any 1992.

La seu social de la Fundació és al carrer Capella de Can Caralleu, s/n 08017. I el seu telèfon de contacte es 620507634. Correu electrònic: propedagogic@fundaciopropedagogic.org.