Recull de Premsa 19/05/2020: "La selectivitat s'allarga un quart dia a Catalunya"
Recull de Premsa 19/05/2020:
La selectivitat s'allarga un quart dia a Catalunya
EL PERIÓDICO Vés-hi

La reobertura dels centres abans de l'estiu divideix la comunitat educativa

Sindicats i famílies reclamen a Educació negociar la preparació del proper curs i lamenten que no se'ls informi
SOCIAL.CAT Vés-hi

La vuelta al curso escolar, a debate: "La línea roja tiene que estar en garantizar el derecho a la educación"
20 MINUTOS Vés-hi

Prop de 70 escoles de França, tancades per Covid-19 la setmana després de reobrir

L'escola concertada denuncia irregularitats en el procés de preinscripció i matrícula
BETEVÉ Vés-hi

La situación insostenible de la educación especial

Aquest estiu, els casals i les colònies seran en petit comitè
ARA DIARI Vés-hi

Educació: actualitzant el sistema
NO POT SER! Vés-hi

Cinc instituts del Baix Empordà promouen l'FP
EL PUNT AVUI Vés-hi

Les escoles es preparen per la preinscripció presencial
CANAL REUS Vés-hi

El retorn a les aules, els docents pregunten

Model híbrid d'escola (com els cotxes)

La dignitat humana es construeix amb la pell
EDUCA BARCELONA Vés-hi

Joan Cuevas (Fundació Bofill): "La preinscripció telemàtica pot accentuar els prejudicis"
ISABADELL Vés-hi