Recull de Premsa 26/11/2019: "Educar en igualtat des de la infància"
Recull de Premsa 26/11/2019:
Educació avala el model formatiu de la Xarxa de Competències Bàsiques

Educar en igualdad desde la infancia: la mejor inversión que puede hacer la sociedad

Desmuntar estereotips i mostrar famílies diverses, els reptes de les comissions de gènere de les AFAs
EL CUGATENC Vés-hi

Coeducació a Barberà, o per què mai no és massa d'hora per parlar de feminismes

El Síndic urgeix a posar remei a la crítica situació dels menors migrants i la falta d'atenció sanitària a l'escola

Un grup de famílies reclama crear places públiques a primària per als nens no escolaritzats en l'etapa infantil
SOCIAL.CAT Vés-hi

Una entidad musulmana denuncia a Bargalló en el TSJC por delito de odio y prevaricación
LA VANGUARDIA Vés-hi

Els alumnes de les escoles de Figueres participen en una mostra de cinema
EMPORDÀ Vés-hi

Valentí Carulla, el científic que creava escoles
DIARI DE GIRONA Vés-hi

Reivindicar amb hip-hop
EL PUNT AVUI Vés-hi

La UOC, protagonista d'un vídeo de la BBC Storyworks
UOC NEWS Vés-hi

Opinió: Si el conflicte no existeix, per què s'ha de crear?

Fes-te mecenes de la Fundació Periodisme Plural i ajuda'ns a fer un diari millor! Et necessitem!