Recull de Premsa 05/07/2019: "Fundació Bofill i FMRPC proposen reformar els horaris escolars i implantar un pla pilot"
Recull de Premsa 05/07/2019:
ALDIA.CAT Vés-hi

La Bofill plantea adaptar el horario escolar al bienestar y al aprendizaje
LA VANGUARDIA Vés-hi

Presenten una proposta horària per superar el binomi hora/matèria i el debat jornada partida/compactada

Reclamen un canvi radical dels horaris d'institut, poc saludables i únics al món

Educación destaca con la Orden de Alfonso X el Sabio a 32 figuras que han mejorado e innovado la enseñanza
EUROPA PRESS Vés-hi

El 30% de los universitarios no encuentra trabajo cuatro años después de graduarse
EL PAIS Vés-hi

Informática e Ingenierías, las carreras con mayor empleabilidad, frente a Derecho y Humanidades, las que menos
EUROPA PRESS Vés-hi

L'escola d'Avinyó, premiada per Educació 360
REGIÓ 7 Vés-hi

Lleida va tancar el curs amb rècord de 63 barracons, 16 amb més de deu anys
SEGRE Vés-hi

El nou institut del sud de Sabadell serà l'INS Narcisa Freixas i Cruells
DIARI DE SABADELL Vés-hi

'Overbooking' en alguns cicles de FP i altres, sense gairebé demanda
SEGRE Vés-hi

Estudiar amb adaptacions, aprovar i no titular, un carreró sense sortida

Las enseñanzas del círculo polar
EL PAIS Vés-hi

"Molts alumnes tenen coses a dir i poc espai a l'escola per canalitzar aquestes inquietuds"
ROSA SENSAT Vés-hi

Opinión: No maltraten los parques infantiles

Opinió: Emancipació, supèrbia epistèmica i dissidència naïf. Quatre escenes de Ciència i Pseudociència als centres educatius
ROSA SENSAT Vés-hi