Recull de Premsa 06/02/2019: "Hisenda reclamarà als pares de la concertada el desgravat com a donatiu"
Recull de Premsa 06/02/2019:
Educación se remite a Hacienda sobre deducciones por la concertada pero dice que superan los 1.000 millones
EUROPA PRESS Vés-hi

Hisenda reclamarà als pares de la concertada el desgravat com a donatiu
EL PERIODICO Vés-hi

Educació convoca un concurs de mèrits per triar 413 directors de centre, 55 a Girona
DIARI DE GIRONA Vés-hi

Qui hi pot participar, en la vaga general del 21 de febrer? Les claus principals de la mobilització
VILAWEB Vés-hi

S'inaugura l'institut més gran de Catalunya a Sant Cugat
CUGAT NOTICIES Vés-hi

Els grups docents de renovació matemàtica de Rosa Sensat exporten el mètode a Galícia

La UdG busca «cracs» a Batxillerat
DIARI DE GIRONA Vés-hi

El català, la clau que obre la porta de les cases
EDUCA BARCELONA Vés-hi

Anem a un observatori a aprendre meteorologia

El arte enseña valores
DIARI DE TARRAGONA Vés-hi

Els faig pensar perquè no puguin ser adoctrinats
EL DIARI DE L'EDUCACIO Vés-hi

Opinión: Ética para 'postmillenials' y responsabilidad educativa