agenda · Fundació Propedagògic · Fundació Propedagògic
INSTITUT INFANTA ISABEL D'ARAGÓ
Escola d'Estiu Rosa Sensat - Del 3 a l'11 de Juliol
Ja pots matricular-te a la 52a Escola d'Estiu de Rosa Sensat. Enguany serà del 3 a l'11 de juliol als instituts Infanta Isabel d'Aragó i Joan d'Àustria, tots dos a la Plaça d'Angeleta Ferrer de Barcelona. Pel que fa a la Jornada d'Educació Infantil, serà el dissabte 8 de juliol al CosmoCaixa de Barcelona amb el títol "Infancia, ética y ciudadanía". La jornada serà en castellà i com a novetat d'enguany podrà seguir-se també en directe per Internet (via streaming).

Consulta ja la web de la 52a Escola d'Estiu.
XVII Escola d'Estiu del Priorat - Del 3 al 5 de Juliol
Construir l'educació del segle XXI suposa també realitzar una revisió de l'aula tradicional, de les zones d'esbarjo i de qualsevol espai del centre destinat a l'aprenentatge, adaptant-los als coneixements que disposem sobre els infants i els processos que afavoreixen els seus aprenentatges. Més info.
JULIOL 9h
C/ EUGENI D'ORS, S/N (LLEIDA).
Escola d'Estiu del MIE Lleida - Del 3 al 6 de Juliol
La matrícula dóna dret a realitzar: conferències, intercanvis d'experiències, visites pedagògiques, un curs presencial (a escollir) i activitats a la fresca, donant la suma de tot, la certificació d'un total de 40 h de formació. Més informació.
EDIFICI VAGÓ DE L'ESCOLA INDUSTRIAL DE BARCELONA
Del 3-6 de Juliol: Jornades d'Educació en Comunicació
L'Edifici Vagó de l'Escola Industrial de Barcelona acollirà del 3 al 6 de juliol l'onzena edició de les Jornades d'Educació en Comunicació, que en aquesta ocasió porten per títol Educació mediàtica per a una societat crítica. Organitzades per AulaMèdia, les jornades es presenten com un espai de reflexió i debat sobre com implementar l'educació en comunicació a les aules.

AulaMèdia ha bastit un ampli programa al llarg de quatre dies per reflexionar sobre els continguts dels mitjans audiovisuals i per intercanviar experiències de producció audiovisual. L'objectiu és ser un punt de trobada de totes aquelles persones preocupades per l'educació en matèria de comunicació i en la incidència dels mitjans audiovisuals en infants, adolescents i ciutadania en general.