agenda · Fundació Propedagògic · Fundació Propedagògic
MARÇ 18h
PALAU MACAYA, OBRA SOCIAL "LA CAIXA"
Com fer possible un marc d'elecció de centre que no provoqui segregació?
Totes les famílies volen la millor escola possible per als seus fills. Tanmateix, allò que pares i mares valoren i esperen d'una escola de qualitat, les seves preferències, els seus criteris de tria i, en general, la intensitat amb què viuen el moment de la tria varia força entre els diferents sectors de famílies: algunes valoren per sobre de tot el projecte educatiu de les escoles, d'altres supediten aquest criteri al perfil social dels alumnes d'uns i altres centres, o la seva proximitat a la llar. Entremig la no gratuïtat d'algunes escoles (principalment concertades) redueix el marge d'opcions elegibles per a les famílies amb menys recursos. Més info.
MARÇ 9h
EN XARXA
Suma't a la crida Centres Educatius 360!
Ja està oberta la nova crida de l'Aliança Educació 360! Participa-hi! Busquem 30 escoles o instituts que vulguin explorar les oportunitats d'aprenentatge que una centre educatiu amb una mirada 360 pot generar pel seu alumnat connectant espais i temps educatius. T'interessa? Més informació de la Crida: Centres Educatius 360.
ABRIL 17h
BANYOLES
"El poder dels contes i les narracions per descobrir qui som"
Xerrada "El poder dels contes i les narracions per descobrir qui som" del cicle Eduquem en família. (4 d'abril, escola de Can Puig)
ABRIL 9h
PAVELLÓ DE SUÈCIA, BERGA
Exposició: La Taula Periòdica que ens envolta
En el marc de la Fira del Coneixement 2019. Destinat a alumnes de 4t d'ESO a 2n de batxillerat i Cicles Formatius. Per visitar-la cal fer inscripció a la Fira del Coneixement. Més informació.
ABRIL 9h
BIBLIOTECA PÚBLICA DE GIRONA CARLES RAHOLA
Masterclass "Filosofia a l'abast"
25 abril: "Jo no sóc una persona, sóc dinamita" (Nietzsche)". Prof. Josep-Maria Terricabras, UdG. Més informació.
MAIG 12h
CAIXAFORUM TARRAGONA
Els secrets de la taula periòdica
A càrrec de: Carme Aguilar (URV), J. R. Galán-Mascarós (ICIQ), Anna M. Masdeu (URV) i Mar Reguero (URV). Col·loqui 3r i 4t d'ESO - Entrada: Cal inscripció prèvia enviant correu a caixaforumtarragona@magmacultura.net i especificant el títol de l'activitat, el dia i l'hora i el nombre d'alumnes que hi assistiran. Informació.
MAIG 12:31h
BANYOLES
Xerrada: "Com generar emocions i relacions constructives amb els nostres fills i filles"
Educar en familia. Xerrada "Com generar emocions i relacions constructives amb els nostres fills i filles" (16 de maig, escola Pla de l'Ametller)
MAIG 13:03h
HOTEL NH COLLECTION BARCELONA
11È ITWorldEDU
L'ITworldEdu11 celebrarà la seva 11a edició els dies 16 i 17 de maig. Ja podeu presentar la vostra candidatura als Call for workshops. Es busquen grans tendències tecnopedagògiques i de transformació digital també als equips directius. Tota la informació aquí.