agenda · Fundació Propedagògic · Fundació Propedagògic
JUNY 14h
Per l'educació, necessitem encara més respostes!
Com? Encara no has respost l'enquesta de l'Edubaròmetre? Fes-ho seguint aquest enllaç, la teva resposta és molt important. I no t'oblidis de compartir-la amb tothom que coneguis!

Es debat molt sobre dades, resultats i polítiques en educació però... es tenen en compte les necessitats, expectatives i valors de les persones que estan a primera línia? Gràcies a la recerca, sabem moltes coses de com ha de ser l'educació per preparar els adults del futur, sobre com hauria de ser la relació entre professorat i famílies per aconseguir millors resultats educatius d'infants i joves, sobre quins resultats tenen els nens i nenes en les diferents proves que els hi fan a l'escola, sobre on i en què s'inverteixen els fons públics per educació, per posar alguns exemples.

Però en sabem ben poc sobre com viuen pares, mares i docents el seu centre, aquell qui va cada dia a treballar o a dur els seus fills. Sense saber això, les millores que necessita el sistema educatiu no podran tenir en compte la diversitat de visions d'aquells que estan vivint-la cada dia. L'Edubaròmetre vol recollir totes aquestes veus.