agenda · Fundació Propedagògic · Fundació Propedagògic
ABRIL 17h
BANYOLES
"El poder dels contes i les narracions per descobrir qui som"
Xerrada "El poder dels contes i les narracions per descobrir qui som" del cicle Eduquem en família. (4 d'abril, escola de Can Puig)
MAIG 12:31h
BANYOLES
Xerrada: "Com generar emocions i relacions constructives amb els nostres fills i filles"
Educar en familia. Xerrada "Com generar emocions i relacions constructives amb els nostres fills i filles" (16 de maig, escola Pla de l'Ametller)