agenda · Fundació Propedagògic · Fundació Propedagògic
FEBRER 9:30h
Edcamp Associacionisme i voluntariat
Un espai de trobada per a persones vinculades a l'associacionisme i el voluntariat que vulguin compartir experiències i la millora de la formació que actualment s'ofereix en el sector.

Heu pensat mai com podria ser la formació dirigida a les persones associades, voluntaries o tècnics/es d'una entitat? horaris, formats, metodologies, temàtiques,... si teniu propostes de millora d'aquets o altres aspectes, el pròper 2 de febrer proposem un espai d'aprenentatge entre iguals, conversa i d'intercanvi.

l'edcamp està obert a la participació de persones associades, voluntaries, membres de juntes directives, tècnics i tècniques, membres de l'administració i totes aquelles persones interessades.

La comunitat edcamp ens convida a reflexionar i a compartir aprenentatges al voltant de diversos temes que preocupen i interessen a la comunitat educativa. Inscriu-te a aquells edcamps que t'interessin, t'hi esperem!
FEBRER 9h
TORRE DEL MAR, MÀLAGA
Encuentro Estatal de MRP
De l'1 al 3 de febrer de 2019. "En defensa de lo público, para un mundo más justo". Encuentro Estatal de MRP, que es durà a terme els dies 1, 2, 3 de Febrer de 2019 a Torre del Mar, Màlaga. Us deixem l'enllaç amb la inscripció i la informació de l'ENCUENTRO.
ABRIL 17h
BANYOLES
"El poder dels contes i les narracions per descobrir qui som"
Xerrada "El poder dels contes i les narracions per descobrir qui som" del cicle Eduquem en família. (4 d'abril, escola de Can Puig)